Rabu, 6 Julai 2011

Entry sebelum balik gheja

banyak aihh cerita yang duk timboi lani. sampai takdan nak baca. dahtu duk kalut dengan duk wat paper untuk conference. due date dah la jumaat ni. tu yang tak kerap nak posting dalam blog ni. tapi camna pun, aku akan cuba posting sekerap yang boleh dengan cerita2 berita yang panas terutamanya pasai player transfer melibatkan kebanyakan kelab2 BPL. liga len kalu aku tak cerita tu, jangan marah no. ni antara berita2 cerita2 yang aku rasa menarik:

1. bekas pemain MU, owen hargreaves dah kluaqkan 10 kot videoklip, kira lebih kurang cam fitness videoclip untuk tunjukkan yang dia ni cergas, bleh main bola. hargreaves cuba guna video tu untuk marketkan diri dia kot2 ada kelab berkenan kat dia. maklumla, umoq baru 30 tahun, tapi kena lepas dengan kelab besaq cam MU sebab gheja duk cedera ja. mana tau, kot ada rezeki kelab lain, bleh dapat hargreaves FOC.

2. baru ni kata man city bid 27 juta pound untuk beli dua player arsenal, samir nasri dan gael clichy. clichy yang katanya harga 7 juta pound tu dah konfem dah join man city untuk musim depan. baki 20 juta pound tu untuk nasri. dengaq cerita arsenal pun dah accept bid 20 juta pound tu dan man city offer gaji baik punya 150 ribu pound seminggu kat nasri. bukan apa, nak fend off MU yang sebelum ni offer 110 ribu seminggu ja kat nasri.

3. inter milan macam dah bagi lampu hijau untuk juai playmaker depa, wesley sneijder. kira baguih la sebab kurang2 MU dah dapat sambung balik interest untuk 1st target yang SAF betoi2 nak untuk ganti scholes. sebelum ni bila inter milan demand gila2, MU terus cool off interest kat sneijder dan mola duk riki pemain2 lain mana luka modric, samir nasri dan javier pastore. mungkin MU akan bid dalam 35 juta pound untuk bawa sneijder mai ke OT.

4. menurut sembang pengurus sunderland, steve bruce, duo pemain MU john o'shea dan darron gibson sedang dekat untuk join sunderland dalam jangka masa terdekat. memang sebelum ni hanya wes brown ja liat takmo pi sunderland. sebab tu everton dan stoke city berkenan nak beli brown. bolton pun duk nampak brown ni layak untuk jadi main central defender depa kalu2 depa juai gary cahill.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan