Ahad, 11 Disember 2011

Golongan yang mencela, mempermainkan hukum Allah SWT




serius aku langsung tadak nak rasa marah ka, sedih ka, bila pelakon2 pelaq kat ataih ni kutuk kata keji tok guru nik aziz, PAS, dan sapa2 pun la yang depa ni mention. tapi aku memang betoi2 menyirap darah aku, rasa berangin ja, bila mai part selamba badak hina perli kutuk caci hukum yang Allah perintah. aku rasa, sebagai seorang muslim, tak kira la sapa pun yang agamanya islam, patut rasa terhina dan marah dengan apa yang ada dalam videoklip ni. sapa kita ni sehingga berasa diri tu hebat, bijak, dari Allah swt. hukum hudud tu bukan PAS yang saja seronok2 reka, buat, tapi Allah swt sendiri letak dalam al-quran. so, sapa2 yang sangsi dengan apa yang dah tertulis dalam al-quran tu, hangpa pikiaq sendiri la jawapan dia. aku nak tanya satu soklan ja kat puak2 ni.

"hangpa rasa hangpa tu hidup lama dan takkan mati ka untuk ngadap Allah swt?"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan