Ahad, 8 Mei 2011

Gosip2 MU...

1, MU dan barcelona masing2 duk pulun nak amik winger marseille, andre ayew. pemain berumoq 21 tahun ni adalah pemain antarabangsa ghana ni dah menarik minat MU dengan barca lepas main untuk kelab dia masa lawan MU dan barca. duk canang kata barca dah ready nak bid 8 juta pound untuk ayew.

2. sorang lagi pemain dari perancis duk tarik minat MU. raphael varane ni adalah seorang defender yang baru berusia 18 tahun. lani dia duk main dengan kelab france, lens yang duk tempat terbawah dalam ligue one. varane masih lagi duk berdiam pasai masa depan dia dan tak mention lagi sama ada nak kluaq dari kelab dia ataupun stay kat kelab dia dan mungkin akan main kat ligue two musim depan.

3. kelab itali, udinese evaluate pemain sayap dia, alexis sanchez dengan harga sekitar 30 juta euro. ramai jugak duk riki sanchez ni, tambah lak umoq pun baru 22 tahun. memang star in the making la. ikut pendapat aku, cara dia main bleh kata sama dengan CR. lari tu jangan cakap la, memang laju. dribble bola pun terer jugak.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan